Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója kritizálta a Boeing repülőgépek minőségét egy, a Financial Times-nak adott interjúban. A beszélgetés aktualitását az is adja, hogy nemrég komoly incidens történt az Alaska Airlines Boeing 737 MAX 9 repülőgépén: felszállás közben levált egy ablak és a törzs egy része. A Ryanair ugyanakkor továbbra is elkötelezett a megrendelések mellett - jelentette a Sky News.
Vizsgálatot kezdett az olasz versenyhatóság a Ryanair jegyárai miatt, amit az ír diszkont légitársaság szókimondó vezérigazgatója a tőle megszokott stílusban kommentált: viccnek nevezte az eljárást.
A Forbesnak adott interjújában Michael O’Leary arról beszélt, hogy szerinte a kormány nem lenne jó tulajdonosa a Liszt Ference Reülőtérnek.
A Ryanair jelentős számú ukrán pilótát és utaskísérőt vesz fel, hogy készen álljon a visszatérésre, amikor az orosz-ukrán háború véget ér - közölte Michael O'Leary vezérigazgató a Reuters tudósítása szerint.
Michael O'Leary, a Ryanair vezetője bírálta a Greta Thunberg és számos klímavédelmi aktivista által támogatott "flight-shaming" mozgalmat, mondván, hogy azzal a tévhittel házalnak, hogy a légi közlekedést más közlekedési módokkal lehetne helyettesíteni. O'Leary szerint minden lehetőséget meg kell vizsgálni a légi közlekedés üzemanyag-fogyasztásának optimalizálása érdekében, erre vonatkozóan a legegyszerűbb rövid távú megoldás az lenne, ha rendbe hoznák az európai légiforgalmi irányítói piac tönkrement rendszerét.
A brit kormánynak egy gyakorlatiasabb bevándorlási szabályrendszert kellene alkalmaznia, hogy a hiányszakmákban több európai dolgozhasson – mondta a BBC-nek Michael O’Leary, a Ryanair vezére. Az üzletember szerint a Brexit utáni szigorú bevándorlási szabályok túl szigorúra sikerültek, itt lenne az ideje felülvizsgálni azokat.
Az elmúlt egy hét a Ryanair és a magyar kormány közötti adok-kapoktól volt hangos a légiközlekedési különadó miatt. Nem nagy meglepetés, hogy az utóbbi két év veszteségei és a drága üzemanyagár közepette a szektornak fáj az adó, és az sem meglepő, hogy az ír diszkont légitársaság szókimondó vezetője, Michael O’Leary ennek hangot is ad. A magyar gazdaságfejlesztési miniszter nem az első politikus, akibe a Ryanair vezére beleszállt és valószínűleg nem is az utolsó lesz. Összeszedtünk néhány igazán emlékezetes beszólást és merész tervet az ír diszkont légitársaság elmúlt éveiből, a teljesség igénye nélkül.
A Ryanair elítéli a légitársaságokra kivetett magyar különadót és egy újabb, még az előzőnél is indulatosabb hangvételű friss közleményében szólította fel Nagy Márton gazdaságfejlesztési minisztert, hogy magyarázza meg, miért kell a koronavírus és Ukrajna miatt vesztséges légitársaságokat „extraprofit-adóval” sújtani.
Nagyon régóta nem volt már példa arra, hogy a Ryanair veszteséget könyveljen el az egyébként szokásosan leginkább jövedelmező nyári időszakban. A legutóbbi ilyen eset a légitársaság életében még 1990-ben volt, tehát nagyjából harminc évvel ezelőtt. A kilátások pedig nem fényesek, jövőre csak a normál működés alatt megszokott utaslétszám felére számítanak a légitársaságnál.
Amellett, hogy erősen kritizálta az új Európai Bizottság geopolitikai ügyekbeli beavatkozását a Ryanair vezére, Michael O'Leary, durva stílusban mondta el borúlátó véleményét a Brexit-tárgyalások esélyeiről is a Politico-nak egy keddi légiügyi rendezvényen.
Az év végével távozik a Ryanair ügyvezető igazgatója, aki rögtön a konkurenciánál folytatná. Nagyon nem örül ennek a Ryanair.
Pert kapott a nyakába a Ryanair és legendás/hírhedt vezérigazgatója, Michael o'Leary. Egy részvényes indított ellene keresetet New Yorkban, mert véleménye szerint félrevezették a befektetőket, elhitették velük, hogy a cég képes kezelni a munkaerő-problémákat és alacsonyan tartani a költségeiket.
A karácsonyi készülődésben jelentős gyengülést és erősödést is láthattunk.
Itthon a Gránit Bank tőzsdére lépése szolgáltatta a legnagyobb izgalmakat.
Németország és az IMF küldte.
Új kabinettel fordulhatnak az új évre.
Folyamatosan mennek előre az oroszok.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?